از خود نوشتن

آرزوهای یک هویی

پنجشنبه, ۲۰ آبان ۱۴۰۰، ۰۹:۲۳ ق.ظ

همین الان دوست داشتم آنی شرلی باشم در ماه های اول ورودش به گرین گیبلز.

دوست داشتم وارد دنیای هیجان انگیز تازه ای شده بودم و هر روز و هر لحظه در حال کشف اطرافم بودم و برای هر مسیر تازه، دشت جدید و هر تجربه نویی اسمی جدید و با شکوه میساختم.

دوست داشتم مثل آنی شرلی تازه دوست جدیدی به نام دیانا پیدا کرده باشم و عصر ها با هم مهمان بازی کنیم. من برایش چای بریزم و مربای توت فرنگی به او تعارف کنم.

دوست داشتم آنی شرلی باشم و به این فکر کنم که اگر اتاق زیباتری داشتم خواب های زیباتری هم میدیدم....

  • ۰۰/۰۸/۲۰
  • س.م.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی