از خود نوشتن

احوال این روزها

شنبه, ۲ مرداد ۱۴۰۰، ۱۲:۳۷ ب.ظ

سر کارم ولی ذهنم اصلا اینجا نیست. ذهنم این روزها اصلا جایی که حضور دارم نیست. قلبم همش تند تند میزنه و استرس دارم. دلم میخواد فرار کنم. از همه کس. از همه جا. آدمای دور و برم همش توی کارها و تصمیم هام دخالت میکنن و فکر میکنن دارن کمکم میکنن. من هم از روی ادب نمیتونم بهشون بگم این زندگی منه و به شما هییییچ ربطی نداره. خیلی خیلی استرس دارم که قراره چی بشه... امیدوارم مثل همیشه که بعد این استرسام پوزخند بوده به خودم، که آخه خره چرا استرس الکی میگیری و مگه چی شده و این حرفآ، الانم همین شه... 

باید همین شه مگه نه ... مگه نه ش رو نمیدونم واقعا چی میشه... 

  • ۰۰/۰۵/۰۲
  • س.م.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی